Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Nabór do pracy

Stanowisko:
samodzielny referent
Miejsce pracy:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2
Termin składania dokumentów:
2017-07-04 14:00
Status naboru:
dokonano wyboru

Ogłoszenie o naborze nr 1/2017

z dnia 23 czerwca 2017 r.

opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej

Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy

www.bip.edu.bydgoszcz.pl

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 902) Dyrektor Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – samodzielny referent.

 

Nazwa i adres jednostki:

Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 2

ul. Gawędy 5

85-792 Bydgoszcz

tel. 52 322 80 32

 

Określenie stanowiska:

samodzielny referent – 1 etat, umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, od dnia 01.08.2017 r. do dnia 31.08.2019 r.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem:

Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. A.      Niezbędne:
  • posiada wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu zawodowego lub wykształcenie wyższe i co najmniej 2 lata stażu zawodowego,
  • posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ww. ustawy,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • potrafi biegle obsługiwać komputer, w tym programy z pakietu MS Office, oraz sprzęt biurowy: faks, kserokopiarkę, skaner.

 

  1. B.       Dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
  • umiejętność obsługi programu komputerowego Poradnia P-P firmy ProgMan.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • bieżąca obsługa sekretariatu, w szczególności przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej, faksu oraz poczty elektronicznej, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni,
  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dziennikach korespondencji,
  • przygotowywanie zamówień przy zakupach powyżej 100 zł w celu zaksięgowania zaangażowania,
  • organizowanie zamówień publicznych do 30.000 Euro, w szczególności realizowanie procedur oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z zamówień publicznych,
  • wysyłanie rocznego sprawozdania z zakresu zamówień publicznych do UZP,
  • zaopatrzenie poradni w niezbędne do funkcjonowania materiały biurowe i usługi, monitorowanie stanu bieżącego zapasów, sporządzanie zamówień, negocjowanie cen oraz warunków dostaw, opracowanie i katalogowanie niezbędnej dokumentacji, przygotowanie ofert dostępnych dostawców, produktów i usług, okresowe dokonywanie zakupów środków czystości i prowadzenie dokumentacji ich zagospodarowania oraz monitorowanie stanu bieżącego zapasów, zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych, środków socjalnych i odzieży ochronnej dla pracowników obsługi, organizowanie likwidacji składników majątku Poradni,
  • kompletowanie rachunków i faktur za zakupione usługi oraz materiały, kontrola faktur pod względem merytorycznym, wypełnianie opisów do dokumentów, klasyfikowanie dokonywanego wydatku zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych poprzez odpowiedni opis na dokumencie stanowiącym podstawę wypłaty,
  • współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w zakresie spraw finansowych,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji  niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno – pedagogicznych i pozostałych placówek, przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek, wydawanie pracownikom Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,
  • rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu komputerowego,
  • zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,
  • dokumentowanie w programie komputerowym form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,
  • zastępowanie pracowników administracyjnych Poradni w razie ich nieobecności,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora, wicedyrektora lub inne osoby działające z upoważnienia dyrekcji, a dotyczące funkcjonowania placówki.

 

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),
  • obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy,
  • wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,
  • kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.

 

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
  • oświadczenie kandydata:

a)         o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b)        o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

c)         o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku samodzielnego referenta,

d)        że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)         że nie był karany karą dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,

f)         o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182 z późn. zm.).

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2017 r. nie przekroczył 6 %.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy dostarczyć pocztą lub osobiście do sekretariatu Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 2, ul. Gawędy 5, 85-792 Bydgoszcz do dnia 04.07.2017 r.

Dokumenty niekompletne lub otrzymane po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko samodzielnego referenta – ogłoszenie nr 1/2017”.

Wybrani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wynik rekrutacji zostanie opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 2.

Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych na w/w stanowisko będzie można odbierać w sekretariacie poradni do dnia 11 sierpnia br.

Dokumenty nie odebrane w ww. terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

Wynik naboru:

Wybrano Panią Aleksandrę Pawłowską,Świętosław.

Kandydatka w najwyższym stopniu spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe zamieszczone w ogłoszeniu.

  • Załączniki
  • Oświadczenie
    rozmiar: 92 kB
    Informację wytworzył:
    Hanna Łyszkiewicz-Krupa
    Data wytworzenia:
    2017-06-23
    Wprowadził do BIP:
    Hanna Łyszkiewicz-Krupa
    Data publikacji w BIP:
    2017-06-23 23:57:46
    Liczba pobrań:
    201
  • Kwestionariusz
    rozmiar: 176 kB
    Informację wytworzył:
    Hanna Łyszkiewicz-Krupa
    Data wytworzenia:
    2017-06-23
    Wprowadził do BIP:
    Hanna Łyszkiewicz-Krupa
    Data publikacji w BIP:
    2017-06-23 23:57:46
    Liczba pobrań:
    208
Informację wytworzył:
Hanna Łyszkiewicz-Krupa
Data wytworzenia:
2017-06-23
Odpowiedzialny:
Hanna Łyszkiewicz-Krupa
Wprowadził do BIP:
Hanna Łyszkiewicz-Krupa
Data publikacji w BIP:
2017-06-23 23:57:46
Modyfikował:
Hanna Łyszkiewicz-Krupa
Data ostatniej modyfikacji:
2017-07-06 15:38:48
Liczba odsłon:
2911