Ogłoszenie o naborze nr 1/2017
z dnia 23 czerwca 2017 r.
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy
www.bip.edu.bydgoszcz.pl
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 902) Dyrektor Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – samodzielny referent.
Nazwa i adres jednostki:
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 2
ul. Gawędy 5
85-792 Bydgoszcz
tel. 52 322 80 32
Określenie stanowiska:
samodzielny referent – 1 etat, umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, od dnia 01.08.2017 r. do dnia 31.08.2019 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- A. Niezbędne:
- posiada wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu zawodowego lub wykształcenie wyższe i co najmniej 2 lata stażu zawodowego,
- posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ww. ustawy,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- potrafi biegle obsługiwać komputer, w tym programy z pakietu MS Office, oraz sprzęt biurowy: faks, kserokopiarkę, skaner.
- B. Dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
- umiejętność obsługi programu komputerowego Poradnia P-P firmy ProgMan.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżąca obsługa sekretariatu, w szczególności przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej, faksu oraz poczty elektronicznej, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni,
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dziennikach korespondencji,
- przygotowywanie zamówień przy zakupach powyżej 100 zł w celu zaksięgowania zaangażowania,
- organizowanie zamówień publicznych do 30.000 Euro, w szczególności realizowanie procedur oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją zadań wynikających z zamówień publicznych,
- wysyłanie rocznego sprawozdania z zakresu zamówień publicznych do UZP,
- zaopatrzenie poradni w niezbędne do funkcjonowania materiały biurowe i usługi, monitorowanie stanu bieżącego zapasów, sporządzanie zamówień, negocjowanie cen oraz warunków dostaw, opracowanie i katalogowanie niezbędnej dokumentacji, przygotowanie ofert dostępnych dostawców, produktów i usług, okresowe dokonywanie zakupów środków czystości i prowadzenie dokumentacji ich zagospodarowania oraz monitorowanie stanu bieżącego zapasów, zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych, środków socjalnych i odzieży ochronnej dla pracowników obsługi, organizowanie likwidacji składników majątku Poradni,
- kompletowanie rachunków i faktur za zakupione usługi oraz materiały, kontrola faktur pod względem merytorycznym, wypełnianie opisów do dokumentów, klasyfikowanie dokonywanego wydatku zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych poprzez odpowiedni opis na dokumencie stanowiącym podstawę wypłaty,
- współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w zakresie spraw finansowych,
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno – pedagogicznych i pozostałych placówek, przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek, wydawanie pracownikom Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,
- rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu komputerowego,
- zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,
- dokumentowanie w programie komputerowym form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,
- zastępowanie pracowników administracyjnych Poradni w razie ich nieobecności,
- wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora, wicedyrektora lub inne osoby działające z upoważnienia dyrekcji, a dotyczące funkcjonowania placówki.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),
- obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy,
- wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,
- kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie kandydata:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku samodzielnego referenta,
d) że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) że nie był karany karą dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
f) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014, poz. 1182 z późn. zm.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2017 r. nie przekroczył 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy dostarczyć pocztą lub osobiście do sekretariatu Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 2, ul. Gawędy 5, 85-792 Bydgoszcz do dnia 04.07.2017 r.
Dokumenty niekompletne lub otrzymane po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko samodzielnego referenta – ogłoszenie nr 1/2017”.
Wybrani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wynik rekrutacji zostanie opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 2.
Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych na w/w stanowisko będzie można odbierać w sekretariacie poradni do dnia 11 sierpnia br.
Dokumenty nie odebrane w ww. terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Wybrano Panią Aleksandrę Pawłowską,Świętosław.
Kandydatka w najwyższym stopniu spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe zamieszczone w ogłoszeniu.