Dyrektor Gimnazjum nr 27 w Bydgoszczy ogłasza nabór na stanowisko
SEKRETARZA SZKOŁY
Dane podstawowe
1. Nazwa stanowiska pracy: sekretarz szkoły
2. Wymiar zatrudnienia : 1 etat
3. Okres zatrudnienia : od 01 kwietnia 2017 r. do 31 lipca 2017 ( okres próbny)
Wymagania kwalifikacyjne
1. Wykształcenie: wyższe lub średnie - praktyka w sekretariacie szkoły
2. Wymagany staż pracy- 5 lat
Wymagania dodatkowe
1. Komunikatywność.
2. Sumienność i dokładność
3. Dyspozycyjność i samodyscyplina
4. Dobra opinia.
5. Niekaralność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzić sekretariat szkoły tj.:
- obsługiwać interesantów, udzielać informacji,
- rejestrować pisma wchodzące i wychodzące,
- przestrzegać zasad oszczędności w gospodarce kancelaryjnej, zabezpieczać tajność i poufność akt,
- zabezpieczać i przechowywać pieczęcie urzędowe, druki ścisłego zarachowania i inne dokumenty,
- pisać korespondencję i inne pisma zlecone przez dyrektora,
- prowadzić listy obecności, ewidencje czasu pracy pracowników administracji i obsługi,
- prowadzić dokumentacje uczniów objętych obowiązkiem szkolnym (w formie papierowej i elektronicznej),
- prowadzić rejestr przyjęć gimnazjum oraz prowadzić rejestr obowiązku szkolnego,
- wystawiać legitymacje uczniom,
- wykonywać odpisy dokumentacji
- wystawiać różnorodne druki i zaświadczenia,
- wykonywać sprawozdania dotyczących uczniów, nauczycieli między innymi SIO,
- nadzorować ważność książeczek zdrowia dla celów sanepidu oraz zaświadczenia medycyny pracy,
- aktualizować książeczki zdrowia pracowników,
- ewidencjonować bilety MZK i znaczki pocztowe,
- przyjmować telefony i faksy – przekazywać je adresatom, obsługiwać kserokopiarkę,
- prowadzić, uzupełniać i aktualizować akta osobowe nauczycieli, pracowników administracji i obsługi szkoły,
- ewidencjonować zwolnienia lekarskie pracowników szkoły –program Vulcan - kadry,
- sporządzać plan urlopów, nadzorować i ewidencjonować wykorzystanie urlopów wypoczynkowych pracowników administracji i obsługi ,
- zamawiać, wydawać, rozliczać i ewidencjonować druki szkolne w tym gilosze świadectw, dzienniki lekcyjne i inne druki ścisłego zarachowania,
- zaopatrywać szkołę w artykuły biurowe,
- prowadzić archiwum szkolne oraz elektroniczny obieg dokumentów
Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy.
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Oświadczenie o niekaralności.
5. Dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwagi dodatkowe:
• Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 nr 101, poz. 926 ze zm.) „
• Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnienie przez niego wymogów formalnych.
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Gimnazjum nr 27 w Bydgoszczy ul. Kruszwicka 2 w terminie do 13 marca 2017r. do godz.14:00 z dopiskiem na zamkniętej kopercie „Oferta pracy na stanowisko sekretarz szkoły”.
Rozmowy z kandydatami wyłonionymi przez komisję odbędą się po przeprowadzeniu analizy złożonych dokumentów.
Wyłonieni kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy telefonicznie- na numer wskazany do kontaktu w złożonej dokumentacji.
Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej