Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Nabór do pracy

Stanowisko:
sekretarz szkoły
Miejsce pracy:
Szkoła Podstawowa nr 2 w Bydgoszczy (budynek ul. Fredry 3)
Termin składania dokumentów:
2017-10-11 12:00
Status naboru:
w toku (minął termin składania dokumentów)

DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 w BYDGOSZCZY

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY

sekretarz 

  1. 1.       Dane podstawowe:

a)    wymiar zatrudnienia: 0,5 etatu,

b)   umowa na czas określony

  1. 2.       Kwalifikacje

Kandydat winien spełniać następujące

wymagania niezbędne:

a)      wykształcenie wyższe lub średnie z 2 – letnim stażem pracy,

b)      posiada obywatelstwo polskie,

c)       ma pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta w pełni z praw publicznych,

d)      nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)      stan zdrowia pozwala na wykonywanie obowiązków sekretarza,

f)       zna obsługę programów: Vulcan, SIO oraz pakietu Microsoft Office,

     wymagania dodatkowe:

a)      doświadczenie w placówce oświatowej,

b)      umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

c)       poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania,

d)      umiejętność organizacji czasu pracy,

e)      wysoka kultura osobista.

  1. 3.       Zakres zadań i obowiązków:

a)      znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie  realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych,

b)      prowadzenie dokumentacji uczniów,

c)       prowadzenie spraw związanych z egzaminami zewnętrznymi,

d)      prowadzenie dokumentacji świadectw szkolnych,

e)      prowadzenie dokumentacji wycieczek szkolnych organizowanych przez szkołę,

f)       archiwizowanie dokumentacji przebiegu nauczania zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

g)      prowadzenie sprawozdań w systemie SIO,

h)      przygotowywanie dokumentacji do zatwierdzenia i przekazywanie jej do BBFO zgodnie z obiegiem dokumentów,

i)        prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.

  1. 4.       Wymagane dokumenty:

a)      CV,

b)      list motywacyjny,

c)       kwestionariusz osobowy,

d)      kopie świadectw potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy,

e)      oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

f)       oświadczenie o korzystaniu przez kandydata z pełni praw publicznych,

g)      oświadczenie o wyrażeniu zgody przez kandydata na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn.

zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko sekretarza.

  1. 5.       Dodatkowe informacje:
  • o zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu dokumentów do sekretariatu szkoły,
  • dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym numerem telefonu kontaktowego,
  • dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane,
  • z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa na czas określony, w wymiarze 0,5 etatu,
  • dokumenty kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych,
  • pozostałe dokumenty, które nie będą odebrane do dnia 25.10.2017r.  zostaną zniszczone komisyjnie,
  • informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej

 www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl

  1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko „sekretarza” w terminie do dnia 11 października 2017r. do godziny 12.00 w sekretariacie szkoły lub za pośrednictwem poczty na adres:

Szkoła Podstawowa nr 2

85 – 039 Bydgoszcz

ul. Hetmańska 34

 

Informację wytworzył:
Agata Dopke
Data wytworzenia:
2017-10-04
Odpowiedzialny:
Agata Dopke
Wprowadził do BIP:
Magdalena Cuske
Data publikacji w BIP:
2017-10-04 12:47:49
Liczba odsłon:
1931