Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Nabór do pracy

Stanowisko:
nauczyciel wspomagajacy w klasie integracyjnej
Miejsce pracy:
Szkoła Podstawowa nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi
Termin składania dokumentów:
2022-10-21 12:54
Status naboru:
w toku (minął termin składania dokumentów)

DYREKTOR Szkoły Podstawowej nr 12 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury z Oddziałami Integracyjnymi w Bydgoszczy OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO NAUCZYCIELA WSPOMAGAJĄCEGO W KLASIE INTEGRACYJNEJ wymiar zatrudnienia – 20/20 na zastępstwo

1. Adres jednostki: Szkoła Podstawowa nr 12 im. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury z Oddziałami Integracyjnymi ul. Kcyńska 49

 sp12@edu.bydgoszcz.pl

Telefon: (052) 3731335

 2. Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo do powrotu nauczyciela

3. Wymagania dla osoby ubiegającej się o przyjęcie na nauczyciela wspomagającego:

NIEZBĘDNE:

1. Posiada wykształcenie pięcioletnie wyższe kierunkowe - pedagogika specjalna.

2. Posiada obywatelstwo polskie.

3. Jest dyspozycyjna.

4. Jest odpowiedzialna.

5. Jest sumienna i dokładna

. 6. Wykazuje umiejętność pracy w dziećmi.

7. Szybko reaguje w sytuacji zagrożenia.

 8. Zna metody redukcji zachowań niepożądanych.

 8. Reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej.

 9. Spełnia wymagania formalne ( posiada obywatelstwo polskie, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne, nie była karana i nie toczy się przeciwko niej postępowanie skarbowe, nie była karana karą dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne.

DODATKOWE:

  • · ma doświadczenie na stanowisku nauczyciela wspomagającego (mile widziane),
  • · wykazuje umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole integracyjnej,
  • · posiada umiejętność współpracy w zespole,
  • · jest dyspozycyjny i zaangażowany w realizację zadań statutowych szkoły,
  • · jest kreatywny, wnosi i realizuje własne innowacyjne pomysły i rozwiązania,
  • · prezentuje wysoki poziom kultury osobistej,

 · potrafi stosować urozmaicone metody rozwiązywania problemów i redukcji zachowań niepożądanych,

 · posiada gotowość do rozwoju i poszerzania wiedzy, kwalifikacji zawodowych.

 4. Wymagane dokumenty:

  • · list motywacyjny,

 · CV,

 · kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia i umiejętności,

  • · kopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
  • · kwestionariusz osobowy,
  • · kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
  • · oświadczenie o niekaralności,
  • · oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku nauczyciela,
  • · oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

 5. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie                      z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                        i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE                       (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Wymagane dokumenty należy dostarczyć (do wyboru):

1. przesłać pocztą elektroniczną na adres szkoły: sp12@edu.bydgoszcz.pl

Temat wiadomości: „Nabór na stanowisko nauczyciela wspomagającego imię i nazwisko kandydata”.

2. dostarczyć wersję papierową do sekretariatu szkoły

 Termin składania dokumentów: do 21 października 2022r.

6. Przewidywany tryb rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur:

 a) o zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie,

 b) wyniki naboru zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bip.oswiata.pl

c) oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane,

d) dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych będzie można odebrać w sekretariacie szkoły, w terminie do 15 dni od daty zakończenia procesu rekrutacji, w przeciwnym razie zostaną zniszczone komisyjnie,

 e) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do akt osobowych.

Informację wytworzył:
Katarzyna Borkowska
Data wytworzenia:
2022-10-10
Odpowiedzialny:
Katarzyna Borkowska
Wprowadził do BIP:
Aleksandra Tarczyńska-Pajor
Data publikacji w BIP:
2022-10-10 12:56:03
Liczba odsłon:
750