Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Zamówienie publiczne

Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 32 im. Floriana Kaji z Oddziałami Sportowymi i Dwujęzycznymi w Bydgoszczy
Numer sprawy:
7/2018
Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia:
Wykonania usługi wymiany wykładziny na podłodze przy bloku sportowym
Termin składania ofert:
2018-10-19 15:00
Status postepowania:
rozstrzygnięte

ZAPYTANIE O CENĘ

 

Wykonania usługi wymiany wykładziny na podłodze dolnego parteru przy bloku sportowym budynku Szkoły Podstawowej nr 32 im. Floriana Kaji z Oddziałami Sportowymi

i Dwujęzycznymi w Bydgoszczy przy ul. Bałtyckiej 59.

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

Szkoła Podstawowa nr 32 im. Floriana Kaji z Oddziałami Sportowymi i Dwujęzycznymi

w Bydgoszczy

ul. Bałtycka 59

85-707 Bydgoszcz

NIP 953-101-18-63

 

tel. 52 342 75 62

sp32@edu.bydgoszcz.pl

Godziny pracy sekretariatu:

poniedziałek - piątek 7.00-16:00

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładziny pcv na powierzchni 120 m² przy bloku sportowym na dolnym parterze budynku Szkoły Podstawowej nr 32 im. Floriana Kaji

z Oddziałami Sportowymi i Dwujęzycznymi w Bydgoszczy przy ul. Bałtyckiej 59.

 

1. Zakres rzeczowy robót:

  1. Usunięcie i zutylizowanie istniejących płytek PCV, zagruntowanie i  przygotowanie podłoża pod wylewkę.
  2. Wylanie masy wyrównawczej o grubości do 5 mm.
  3. Montaż wykładziny.
  4. Wywinięcie wykładziny na ścianę do 100 mm.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.12.2018 r.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia i dołączyć propozycję kosztorysową.
  2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające
    z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
  3. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  4. Oferta winna być:

-          opatrzona pieczątką firmową,

-          posiadać datę sporządzenia,

-          zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON

-          podpisana czytelnie przez wykonawcę

  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Oferta powinna być dostarczona  (do wyboru): za pośrednictwem poczty/za pośrednictwem kuriera/ , osobiście lub przesłana na adres mailowy do sekretariatu szkoły do dnia 19.10.2018r.

do godz.15.00

  1. Ocena oferty zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert  zmienić lub wycofać swoją ofertę.

V. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Ewa Król-Łuczak po numerem telefonu

52 342 75 62  od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-12.00 oraz adresem email: referentsp32@gmail.com

Wynik postępowania:

Ze względu na najkorzystniejszą cenę wybrano firmę TERRY Sp. z o.o.

Informację wytworzył:
Arletta Popławska
Data wytworzenia:
2018-10-10
Wprowadził do BIP:
Lucyna Dunst
Data publikacji w BIP:
2018-10-10 13:05:51
Modyfikował:
Lucyna Dunst
Data ostatniej modyfikacji:
2018-10-26 14:54:05
Liczba odsłon:
715