DYREKTOR
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 32 IM. F. KAJI
Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI I DWUJĘZYCZNYMI W BYDGOSZCZY
ogłasza nabór na wolne stanowisko nauczyciel języka angielskiego w klasach 1-3
1. Adres jednostki:
Szkoła Podstawowa nr 32 im. F. Kaji z Oddziałami Sportowymi i Dwujęzycznymi
ul. Bałtycka 59, 85-707 Bydgoszcz
tel. 52 342 75 62
2. Wymiar zatrudnienia :
1 etat, umowa o pracę
3. Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne kierunkowe (j. angielski i edukacja wczesnoszkolna),
b) posiada doświadczenie w pracy na stanowisku objętym naborem
c) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
d) nie była karana za przestępstwo umyślne oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne lub dyscyplinarne,
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność;
b) poczucie odpowiedzialności za realizację zadań (terminowość, sumienność, dokładność);
c) łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista.
5. Wymagane dokumenty:
a) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
b) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej (CV),
c) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenia i kwalifikacje,
d) kopie świadectw pracy, potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
e) oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych,
g) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywanie pracy,
h) mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.
7. Informacje dodatkowe:
a) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do akt osobowych,
b) dokumenty pozostałych kandydatów będzie można odebrać w sekretariacie szkoły, w terminie do 30 dni od daty zakończenia procesu rekrutacji, w przeciwnym razie zostaną zniszczone komisyjnie,
c) dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane,
d) uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z tylko z wybranymi osobami,
e) informacja o wynikach rekrutacji zostanie opublikowana na stronie BIP w terminie 14 dni od wyłonienia kandydata.
Dokumenty należy kierować na adres szkoły lub składać osobiście w sekretariacie,
w terminie do dnia 24.05.2024 do godz.15.00
Na stanowisko nauczyciela j. angielskiego w klasach 1-3 wybrana została p. Sylwia Baran.