Nr ogłoszenia BIP 3/2024
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO SPRZĄTACZKI
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy ogłasza nabór na stanowisko: SPRZĄTACZKA
I INFORMACJE PODSTAWOWE:
- 1. Nazwa i adres jednostki: Szkoła Podstawowa nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy, ul. Gdańska 122, 85-021 Bydgoszcz
- 2. Wymiar zatrudnienia: 1 etat
- 3. Forma zatrudnienia: umowa o pracę od 1 września 2024r.
- 4. Stanowisko: SPRZĄTACZKA.
- 5. Przewidywana data zatrudnienia: od 01.09.2024 r.
II WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
Wymagania podstawowe:
- wykształcenie minimum podstawowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego kraju z tłumaczonymi dokumentami, prawem do pobytu w Polsce oraz znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
- nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
- nie była karana i nie toczy się przeciwko niej postępowanie skarbowe,
- nie była karana karą dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne,
- wyróżnia się odpowiedzialnością, sumiennością, dyspozycyjnością, dokładnością, oraz wysokim poziom kultury osobistej,
- posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- posiada umiejętność dobrej organizacji pracy,
- sumiennie i dokładnie wykonuje powierzone obowiązki,
- dba o czystość i powierzone mienie,
- szybko reaguje w sytuacji zagrożenia,
III ZAKRES ZADAŃ WYKOWYWANYCH NA STANOWISKU:
- 1. utrzymanie we wzorowym porządku i czystości pomieszczeń szkolnych, holu, korytarzy, pomieszczeń sanitarnych, okien, szatni itp.,
- 2. odbieranie i wydawanie kurtek uczniom,
- 3. dbałość o ogólny ład i porządek na terenie całego obiektu,
- 4. dbałość o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa na terenie placówki,
- 5. pełnienie dyżurów zgodnie z grafikiem oraz w przypadku zastępstwa sprzątaczek czasowo nieobecnych, kontrola wejść osób postronnych,
- 6. sprawdzanie, po zakończonej pracy, stanu bezpieczeństwa budynków szkolnych,
- 7. natychmiastowe zgłaszanie różnego rodzaju braków i szkód w sprzątanych pomieszczeniach,
- 8. kulturalne i taktowne traktowanie wszystkich pracowników , uczniów i rodziców,
- 9. wykonywanie innych czynności wg bieżących potrzeb placówki określonych przez Pracodawcę.
- 10. znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie wynikającym z realizowania obowiązków służbowych, m.ni.: REGULAMINU PRACY, BHP, P-POŻ, itp.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV z opisem przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy w SP37,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje zawodowe bądź umiejętności (kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach) przydatnych na stanowisku sprzątaczki,
- kopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: sprzątaczki.
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) DZ.U. UE L.2016.119.1,
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy,
V INFORMACJE DODATKOWE:
- O zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie,
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych.
- Dokumenty pozostałych osób zostaną zwrócone na wniosek zainteresowanych poprzez odbiór osobisty w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyniku naboru, który zostanie zamieszczony na stronie internetowej: (https://bip.edu.bydgoszcz.pl/.
Po upływie terminu odbioru dokumenty pozostałych osób zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
- Z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta umowa o pracę.
- Stosunek pracy zostanie nawiązany z dniem 1.09.2024r.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Oświata (https://bip.edu.bydgoszcz.pl/).
VI TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane oferty wraz z niezbędnymi dokumentami w zamkniętych kopertach opisanych imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem
„NABÓR NA STANOWISKO SPRZATACZKI - 1 etat” należy dostarczyć do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy,
ul. Gdańska 122, 85-021 Bydgoszcz
do dnia 05 lipca 2024 r., do godz. 12:00.
O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu dokumentów do szkoły.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
O wyborze na stanowisko SPRZĄTACZKI kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie.