Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Nabór do pracy

Stanowisko:
Nabór na stanowisko sekretarza szkoły
Miejsce pracy:
Szkoła Podstawowa nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
Termin składania dokumentów:
2024-07-29 12:00
Status naboru:
w toku (minął termin składania dokumentów)

Nr ogłoszenia BIP 6/2024

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO: SEKRETARZ SZKOŁY

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy  ogłasza nabór na stanowisko: SEKRETARZ SZKOŁY

 

Nazwa i adres jednostki: Szkoła Podstawowa nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy, ul. Gdańska 122, 85-021 Bydgoszcz.

Wymiar etatu: 1/8  etatu
Forma zatrudnienia: umowa o pracę od 01 sierpnia 2024r.  

 

I. Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

wymagania niezbędne:

  • posiada wykształcenie wyższe,
  • posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego kraju z uznanymi / nostryfikowanymi  dokumentami  potwierdzającymi kwalifikacje oraz dobrą znajomość języka polskiego i prawem pobytu.
  • spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku sekretarza,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne lub dyscyplinarne,
  • przestrzega podstawowe zasady moralne,
  • biegle posługuje się komputerem, korzysta z pakietu Microsoft Office,SIO,  VULCAN i SIGMA

wymagania dodatkowe:

  • jest dyspozycyjna, odpowiedzialna, sumienna i dokładna,
  • posiada poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
  • wykazuje umiejętności pracy w zespole,
  • szybko reaguje w sytuacji zagrożenia,
  • reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • doświadczenie zawodowe w placówce oświatowej.

II. Zakres obowiązków

  • segregacja pism,
  • ewidencja legitymacji uczniowskich,
  • kompletowanie dokumentacji uczniowskiej,
  • obsługa rekrutacji cudzoziemców,
  • prowadzenie rejestru wycieczek szkolnych,
  • wystawianie legitymacji uczniowskich i ich przedłużanie,
  • obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych,
  • przestrzeganie regulaminu pracy i przepisów bhp, p.ppoż. oraz innych obowiązujących aktów prawnych,
  • wykonywanie dodatkowych zadań o charakterze administracyjnym powierzonych  przez dyrektora.
  • współpraca z drugim sekretarzem szkoły.

 

III. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej,

3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dodatkowe uprawnienia, umiejętności,

4. kserokopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej,

5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

7. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

8. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) DZ.U. UE L.2016.119.1,

9. wskazane referencje dotychczasowych pracodawców,

10. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty.

 

IV. Informacje dodatkowe:

O zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

1. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych.

2. Dokumenty pozostałych osób zostaną zwrócone na wniosek zainteresowanych poprzez odbiór osobisty w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyniku naboru, który zostanie zamieszczony na stronie internetowej: https://bip.edu.bydgoszcz.pl/.

Po upływie terminu odbioru dokumenty pozostałych osób zostaną komisyjnie zniszczone.

3. Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.

4. Z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta umowa o pracę.

5. Stosunek pracy zostanie nawiązany z dniem 01.08.2024r.

6. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Oświata (https://bip.edu.bydgoszcz.pl/).

 

V. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane oferty wraz z niezbędnymi dokumentami w zamkniętych kopertach opisanych imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA SZKOŁY – wymiar 1/8 etatu” należy dostarczyć do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 37 im. Henryka Sienkiewicza z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy, ul. Gdańska 122,
85-021 Bydgoszcz

do dnia 29 lipca 2024 r., do godz. 12:00.

O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu dokumentów do szkoły.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

O wyborze kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie.

Informację wytworzył:
Marek Dobucki
Data wytworzenia:
2024-07-15
Odpowiedzialny:
Marek Dobucki
Wprowadził do BIP:
Marek Dobucki
Data publikacji w BIP:
2024-07-25 15:18:20
Liczba odsłon:
845