Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada
2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z dnia 18 grudnia 2008r.)
DYREKCJA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 29 W BYDGOSZCZY, UL. SŁONECZNA 26 OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO PRACOWNIKA OBSŁUGI –SPRZĄTACZKA (1 OSOBA)
I. Wymiar czasu
pracy : pełen etat
II. Do składania
ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. wykształcenie co najmniej podstawowe, obywatelstwo polskie, pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
2. jest osobą dyspozycyjną, odpowiedzialną, sumienną i dokładną
3. wykazuje umiejętności pracy w grupie,
4. szybko reaguje w sytuacjach zagrożenia,
5. dba o czystość i powierzone mienie,
6. reprezentuje wysoko poziom kultury osobistej,
7.nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy
się przeciwko niej postępowanie karne
8. stan zdrowia pozwala na wykonywanie prac związanych za stanowiskiem
sprzątaczki.
III.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku
sprzątaczki należeć będą m.in.:
1. utrzymanie wzorowego porządku i
czystości wyznaczonego terenu w placówce,
2. dbałość o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa
na wyznaczonym terenie placówki,
3. doprowadzenie do właściwego stanu czystości
miejsc po wykonanych remontach,
4. pełnienie dyżurów zgodnie z grafikiem oraz
w przypadku zastępstwa innych pracowników szkoły,
5. dokładne sprawdzenie po zakończonej pracy
stanu bezpieczeństwa budynku szkoły
(okna, drzwi, oświetlenie),
6. utrzymanie czystości budynku w czasie zajęć
w szkole: dyżur na korytarzu i czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, dbanie o
porządek na terenie obiektu szkolnego,
7. sprawowanie opieki nad bezpieczeństwem
budynku i całością sprzętu oraz nad urządzeniami instalacyjnymi, łącznie ze
sprzętem ppoż.,
8. kontrola sprawności oraz zgłaszanie do
naprawy uszkodzonych urządzeń i sprzętu szkolnego,
9. wykonywanie prac sezonowych- dbanie o
tereny zielone wokół budynków szkolnych,
10. pomoc w przygotowaniu sal do egzaminów i
innych uroczystości szkolnych
na terenie placówki,
11. pomoc w zakładaniu i sprzątaniu elementów dekoracyjnych
na budynkach oraz wewnątrz obiektu szkolnego,
12. wykonywanie innych zadań zleconych przez
dyrektora.
IV.
Oferta osoby powinna zawierać następujące
dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys z opisem przebiegu pracy
zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy,
4. kserokopie świadectw potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia i
umiejętności,
5. kserokopie świadectw potwierdzających
przebieg pracy zawodowej
6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za
przestępstwa popełnione umyślnie oraz
nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7. oświadczenie, że kandydat posiada
pełną zdolność do czynności oraz
korzysta z pełni praw publicznych
8. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich
danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) przeprowadzenia naboru
na stanowisko sprzątaczki.
V. Inne
informacje:
1. o zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydat zostanie poinformowany
telefonicznie, skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami,
2. ofert złożone po terminie lub niekompletne
nie będą rozpatrywane,
3. z kandydatem wyłonionym w drodze
konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na 1 etat na wyznaczony okres.
VI. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko sprzątaczki” w
terminie do 16 grudnia 2016r. do godziny 14:00( decyduje data i godzina wpływu)
w sekretariacie szkoły.
Dokumenty kandydata, który
zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do akt osobowych.
Dokumenty pozostałych osób będą zniszczone
komisyjnie