Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Nabór do pracy

Stanowisko:
sprzątaczka
Miejsce pracy:
Zespół Szkół nr 32
Termin składania dokumentów:
2024-07-19 12:30
Status naboru:
w toku (minął termin składania dokumentów)

Dyrektor Zespołu Szkół nr 32 w Bydgoszczy ogłasza nabór:

 

  1. Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 61 w Zespole Szkół nr 32 w Bydgoszczy, ul. Krucza 5a
  2. Stanowisko: sprzątaczka
  3. Forma i rodzaj zatrudnienia: UMOWA O PRACĘ na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
  4. Wymiar etatu: 1 etat
  5. Data rozpoczęcia pracy: 05 września 2024r.
  6. Wymagania niezbędne względem osoby kandydującej:

Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania: PODSTAWOWE (wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022.0.530) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22.05.2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2023 poz. 1102):

1)      posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych

2)      nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne lub skarbowe

3)      sprawność ruchowa, brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku sprzątaczki

 

VII.            Wymagania dodatkowe:

1)      posiada umiejętność dobrej organizacji pracy,

2)      jest obowiązkowa, uczciwa, dyspozycyjna i odpowiedzialna,

3)      sumiennie i dokładnie wykonuje powierzone obowiązki, dba o czystość i powierzone mienie,

4)      reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej,

5)      wykazuje umiejętność pracy w grupie,

 

VIII.           Zakres obowiązków:

  • dbanie o czystość i mienie szkoty,
  • utrzymanie porządku i czystości wyznaczonego terenu w szkole oraz wokół niej,
  • dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa na terenie szkoty,
  • prowadzenie dodatkowych prac po remontach,
  • dokładne sprawdzanie przed zamknięciem szkoty stanu bezpieczeństwa budynku szkoty (okna, drzwi, oświetlenie),
  • kontrola sprawności oraz zgłaszanie do naprawy uszkodzonych urządzeń i sprzętu szkolnego,
  • wykonywanie prac sezonowych,
  • pomoc w przygotowaniu sal do imprez na terenie obiektów szkoty,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Wymagane dokumenty:

1)      CV z opisem przebiegu pracy zawodowej.

2)      Kopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej/ zaświadczeń o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych.

3)      Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

4)      Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych) w celu  przeprowadzenia naboru na stanowisko sprzątaczki.

5)      Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub skarbowe.

6)      Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.

7)      Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzątaczki.

 

 

 

9. Pozostałe informacje:

Oferty należy składać do dnia 19.07.2024r., do godziny 12:30 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 61 ul. Krucza 5a lub przesłać listownie na adres szkoły. Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko sprzątaczki". O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu dokumentów do sekretariatu szkoły. Dokumenty, które nie wpłyną w ww. terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

O zakwalifikowaniu się do rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Wyniki naboru zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl w zakładce „Praca w placówkach oświatowych".

Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do akt osobowych. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydata w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyników (odbiór wyłącznie osobisty).

Informację wytworzył:
Beata Mazur
Data wytworzenia:
2024-07-03
Odpowiedzialny:
Beata Mazur
Wprowadził do BIP:
Beata Mazur
Data publikacji w BIP:
2024-07-03 12:37:13
Liczba odsłon:
872