Strona główna
Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Bydgoszczy

Zamówienie publiczne

Zamawiający:
Zespół Szkół nr 34
Numer sprawy:
2/ZS34/2015
Tryb postępowania:
zapytanie o cenę
Przedmiot zamówienia:
kompleksowy remont łazienki
Termin składania ofert:
2015-07-31
Status postepowania:
aktualne

  ZAPYTANIE OFERTOWE
( o wartości poniżej 30 000 euro)
( na podst. Art.4 pkt. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami)


Zespół Szkół nr 34 w Bydgoszczy zaprasza do złożenia oferty na wykonanie kompleksowego remontu łazienek na I piętrze budynku.



Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Zespół Szkół nr 34,
85-835 Bydgoszcz, ul. Zacisze 16

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z kompleksowym remontem łazienek dziewczynek na I piętrze w budynku szkoły.
W ramach zamówienia należy uwzględnić:
- demontaż starych posadzek, demontaż starych urządzeń sanitarnych, rozebranie okładzin ściennych, demontaż starej hydrauliki,
- gruntowanie powierzchni, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, położenie nowej posadzki z płytek, wykonanie prac malarskich,
- montaż nowych urządzeń sanitarnych
Dodatkowe wymagania:
- posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia

Termin realizacji zamówienia : 14 dni

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
w sprawie oględzin oraz dokonania pomiarów prosimy kontaktować się z sekretariatem szkoły tel. 52 361 11 14 – Hanna Piasecka.



Termin i miejsce złożenia propozycji cenowej:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 31.07.2015 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zespołu Szkół nr 34, ul. Zacisze 16, 85-835 Bydgoszcz lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zs34bydgoszcz@vp.pl, z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie kompleksowego remontu łazienek’’


Dyrektor Zespołu Szkół nr 34


Informację wytworzył:
Zespół Szkół nr 34
Data wytworzenia:
2015-07-22
Wprowadził do BIP:
Hanna Piasecka
Data publikacji w BIP:
2015-07-28 08:38:16
Data ostatniej modyfikacji:
2015-07-28 08:55:56
Liczba odsłon:
1891