Dyrektor Zespołu Szkół Drzewnych w Bydgoszczy
ogłasza nabór na stanowisko:
SPRZĄTACZKA
Wymiar czasu pracy:
pełen etat, umowa na czas określony 3-mc od dnia 01.09.2022 r., z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
Wymogi związane ze stanowiskiem:
Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) posiada obywatelstwo polskie,
b) posiada wykształcenie minimum podstawowe,
c) posiada doświadczenie na podobnym stanowisku,
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
e) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślne,
f) nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne, skarbowe, dyscyplinarne lub postępowanie
o ubezwłasnowolnienie,
g) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku sprzątaczki (dobry stan zdrowia, sprawność fizyczna).
Wymagania dodatkowe:
a) dyspozycyjność (praca zmianowa - dwie zmiany),
b) znajomość metod i technik sprzątania,
c) umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, zaangażowanie,
d) poczucie odpowiedzialności za realizację zadań (terminowość, sumienność, dokładność),
e) wysoki poziom kultury osobistej.
Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku:
a) przestrzeganie ustalonego porządku i regulaminu pracy, przepisów bhp, przeciwpożarowych, tajemnicy służbowej, oraz norm i zasad zawartych w regulaminach oraz zarządzeniach wewnętrznych dyrektora szkoły,
b) utrzymanie we wzorowym porządku i czystości powierzonego rejonu,
c) wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem szkoły, np.: opieka nad szatnią;
d) dbałość o mienie szkoły oraz powierzony sprzęt przeznaczony do utrzymania czystości pomieszczeń,
e) właściwe przechowywanie i zabezpieczenie środków czystości i środków higienicznych,
po zakończeniu czynności sprzątania,
f) wykonywanie prac okresowych (przerwy świąteczne, ferie zimowe i letnie), m.in.: sprzątanie
po remontach, mycie okien, pastowanie i froterowanie podłóg, itp.
g) wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika ds. gospodarczych.
Warunki pracy na danym stanowisku:
a) 8 godz. czas pracy, 5 dni w tygodniu
b) praca zmianowa, zgodnie z harmonogramem
c) praca w głównym budynku szkoły – 2 piętra, bez widy
Wymagane dokumenty:
a) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
c) kserokopie świadectw pracy potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
d) oświadczenie kandydata:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych,
- że, nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- że, nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, skarbowe, dyscyplinarne
lub o ubezwłasnowolnienie,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych ofercie pracy zgodnie z RODO.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Życiorys (CV) powinien być podpisany i opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Drzewnych w Bydgoszczy,
ul. Toruńska 44, 85-023 Bydgoszcz, w zamkniętych kopertach z podanym adresem do korespondencji wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko pomoc kuchenna”, w terminie do 15.06.2022r.,
do godz. 14.00. Dokumenty, które wpłyną po upływie tego terminu, lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.edu.bydgoszcz.pl/zsd/
Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.